Bel mij terug

 

Maak kennis met onze enthousiaste medewekers!

Ons team:

Femke van Doorn (Senior Agent Customer Care) 

 


Samen met een gezellig team verzorgen wij zowel de eerste lijns telefonische opvang als de backoffice van meerdere bedrijven. De diversiteit maakt dat niet één dag hetzelfde is. Hierdoor blijft het werk leuk, afwisselend en uitdagend.

Monique van Bakel (Senior Agent Customer Care, Outbound Agent)



Ik maak deel uit van een super team dat zich 1000% inzet voor ONZE klanten! Mijn werk is erg afwisselend, waarin ik iedere dag weer voor nieuwe uitdagingen kom te staan. Q-call staat nooit stil, en wil altijd vooruit! Met ons team werken wij hard aan de groei van ons bedrijf en onze diensten! Ik vind het leuk dat persoonlijke groei echt wordt gestimuleerd want dit motiveert enorm en houdt ons samen scherp.


Martine Mulder (Manager Q-call)


 


Als manager kan ik bijna oneindig lang doorgroeien, ik ben nooit uitgeleerd. 

Ik houd mij bezig met de operationele doelen, de winstgevendheid van projecten maar ook met de kwaliteit binnen ons contact center. Dit doe ik door constant de resultaten te bewaken, bij te sturen en te zorgen voor een optimale bezetting en een mooi resultaat. Ik voel mij verantwoordelijk voor een goede en prettige werksfeer zodat het team vragen durft te stellen, open staat voor anderen, elkaar te hulp schiet en naar elkaar luistert. Maar mijn grootste ontdekking als manager is dat ik iedere dag weer ontzettend veel leer van onze klanten en mijn eigen medewerkers!