Bel mij terug

Antwoordservice al vanaf € 1,30 per gesprek!

 

Met een flexibele en professionele antwoordservice altijd bereikbaar zijn tegen lage tarieven.

Q-call biedt een ervaren, evenwichtig en betrouwbaar team!

Bent u benieuwd naar de mogelijkheden voor uw bedrijf? Neem vrijblijvend contact op.

 

 

 

 

 

 

 

 

Lees wat onze klanten over ons zeggen

"Mijnwebwinkel.nl gebruikt Q-call al jaren met veel vertrouwen en naar alle tevredenheid. Wij maken gebruik van de telefoonopvangdienst, waar er telefoongesprekken worden aangenomen die zelf intern niet opgepakt kunnen worden. Hierin neemt Q-call het gesprek aan namens ons bedrijf, zodat er voor onze klanten geen verschil is. Als de vraag beantwoord kan worden door Q-call, dan gebeurt dat direct, in andere gevallen wordt er een notitie aangemaakt. Hierdoor kunnen we klanten een betere ervaring bieden. Fijn is ook het snelle contact via Slack, waardoor ook bij teamoverleg en calamiteiten de juiste verwachting naar klanten toe wordt gewekt. Wij ervaren Q-call als een uitbreiding van ons Customer Care team!"

Kasper Hägele
Coördinator Customer Care

 

 

 

"Het hoofdkantoor van VEGA Nederland is sinds 2 jaar gevestigd in Heesch. Q-call biedt ons snelle en flexibele administratieve ondersteuning. Wij besteden al onze backoffice werkzaamheden in alle tevredenheid uit. Van het aannnemen en verwerken van orders en retouren tot het beantwoorden van vragen en klachtenafhandeling. De persoonlijke aandacht, het meedenken met onze organisatie en het ervaren team, dat is in onze ogen de kracht van Q-call."

 

Sylviane Lopes

Manager Commercieel & FInancieel 

 

    

 

"We hebben voor Q-call gekozen omdat we graag dezelfde telefoniste service wilden bieden aan onze klanten als voorheen toen we nog zelf receptionistes/telefonistes in dienst hadden.

Q-call beantwoordt onze inkomende gesprekken en zorgt dat deze op de juiste plek in de organisatie terechtkomen. 

Met de intrede van de diensten van Q-call is onze bereikbaarheid toegenomen. Het komt sindsdien niet meer voor dat inkomend telefoonverkeer onbeantwoord blijft. Er worden keurige telefoonnotities gemaakt en per e-mailbericht verstuurd aan de betreffende Muzerije medewerker. De telefonistes van Q-call zijn goed getraind, felxibel, klantvriendelijk en weten situaties goed in te schatten. Wij zijn zeer content met de kwaliteit van dienstverlening van Q-call en dus ook erg blij met de samenwerking. We hopen nog een lange tijd gebruik te kunnen maken van de gewenste dienstverlening."

 

Ronald Zaunbrecher
Manager Facilitaire Dienst & Horeca

 

 

 

  

 

"Wij organiseren evenementen en zijn dan meestal met ons voltallige team op locatie ten tijde van de uitvoer. We hebben altijd gebruik gemaakt van een callcenter omdat we zelf een antwoordapparaat als zeer onpersoonlijk ervaren. En omdat we destijds niet tevreden waren over de service en de extreem hoge kosten van het callcenter waar we mee samenwerkten, hebben we gekozen voor Q-call. En dan sec voor het aannemen van de telefoon. De telefonistes zijn vriendelijk, behulpzaam en correct

en – heel belangrijk – ze noteren terugbelgegevens en ook die zijn altijd correct (namen/telefoon nummers, bericht). "

 

Ardy van de Louw

Publicity, bureau voor organisatie & uitvoering b.v.

 

 

 

 

 

"Wij maken sinds een aantal jaren gebruik van de antwoordservicedienst van Q-call . We hebben een centraal 088-nummer voor onze organisatie en deze komt uit bij het team van Q-call wanneer wij zelf niet in staat zijn de gesprekken te beantwoorden op dat moment. Daardoor zijn we altijd bereikbaar voor onze klanten en kandidaten. Ook is het prettig dat de ervaren agents de gesprekken goed filteren zodat wij niet gestoord worden voor "onbelangrijke" gesprekken. Het samenwerken met Q-call verloopt goed door de snelle communicatie en opvolging." 


Maarten van de Sande
Sr. Consultant & Partner