Bel mij terug

Telefoonservice: verhoog uw telefonische bereikbaarheid met een antwoordservice

"Telefoonservice voor kleine en grote organisaties."


Soms komt het voor dat u zelf even niet telefonisch bereikbaar bent of u kunt de stroom van gesprekken met de huidige bezetting niet aan. Onze telefoonservice kan hier uitkomst bieden.


Waarom is telefonische bereikbaarheid zo belangrijk?

Het eerste échte klantencontact is vaak via de telefoon en dus het eerste moment waarop u uw persoonlijke eerste indruk kunt achterlaten. Maar het is ook de gelegenheid voor klanten om een afspraak te maken of een offerte aan te vragen. 


Telefonische bereikbaarheid is een belangrijk onderdeel van een goede dienstverlening. De klant wil op dat moment gehoord en geholpen worden. Wanneer op dat moment de telefonische bereikbaarheid slecht is wordt de frustratie groter, en zal wellicht onherstelbaar worden.


Onze ervaren callcenter medewerker neemt de telefoon aan uit uw naam, verbindt de beller door of noteert een terugbelverzoek. Onze antwoordservice geeft u de ruimte en tijd te doen waar u goed in bent.


 



Meer informatie of advies? Klik dan hier >